September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

söndag 24 mars 2013

Mars Bidrag #9


Annelie: Ja vissa av er vet ju säkert att jag är lite svag för scrapbingo så när jag såg att det var det hos Månadens utmaning denna månad så var jag ju bara tvungen att hoppa på :-)
Jag valde den lodräta raden längst till höger som bestod av blommor, stämplar, dies/punch & tag.
Tror att alltihop är väldigt lätt att hitta men missa för all del inte den lilla metalltagen nere i högra hörnet! 
Det tog det nämligen sin lilla tid innan jag kom på att jag kunde använda mig av den - för att inte tala om innan jag lyckades klura ut vilket bra ställe jag hade lagt den på så att jag kunde använda den... ;-)


Har använt mig av Tesas vikninghelt klart en av mina favoritvikningar.

Har på insidan återigen använt mig av Minelles textstämpel. Ingen som kan missa att det är ett påskkort iaf...;-) 


Tack för titten!

Inga kommentarer: