September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

torsdag 28 mars 2013

Mars Bidrag #15


Johanna/Pojjo: Alltid när jag hamnar i en skapar svacka.. så går jag alltid tillbaka till vintage kort för det är egentligen dom jag tycker är roligast göra men det är roligt göra annar oxå.
Så här har jag en vintage kort till en man... 
 
jag anmäler det till månadens utmaning- bingobricka och jag har valt raden blommor, stämplar, die och tag och jag har med alla dess på kortet.
 
 
 
 
Jag är jätte förtjust i dessa elastiska band (de oranga) som Youdo kommit med. Dom går ha till så mycket. Sen är det blommor från bla. magnolia och klockan från Prima. Papperna är grån Kaisercraft och heter Marigold collection. Bilden är från nätet.

Inga kommentarer: