September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

torsdag 28 mars 2013

Mars Bidrag #14


Jag fortsätter med mina bäbis bilder. Här har jag följt en bingo bricka inne hos Månadens utmaning. Jag har valt att ha med...
  • Minst tre mönstrade papper
  • Knapp
  • Olika typsnitt
  • Tag
Bilderna är på Elsa som håller Stina för första gången. Jag gillar själv att den här layouten inte blev så rosa. Kul som omväxling. Nu håller jag tummarna...


Här hemma har vi riktig sjukstuga. De två största flickorna och mannen är dålig. Blanda det med lite sömn så kan ni gissa hur glad och trevlig mamman är =)) Så farligt är det väl inte men jag håller verkligen tummarna för att jag ska klara mig.

Önskar er en trevlig vecka,

kram maria

Inga kommentarer: