September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

fredag 28 december 2012

Januari utmaning 2013


Skapa en skylt!

5 kommentarer:

Mia sa...

Tack för utmaningen! Har äntligen fått gjort välkommen-skylten som jag så länge tänkt göra!
GOTT NYTT ÅR!

Emma sa...

Jag har tänkt mig var med :)
Ska bli spännande!!

Emma sa...

Hejsan!

Jag lade in en länk till min blogg tidigare men det blev ju helt fel. Jag hade ju inte gjort skylten än. Så Emma som står på plats två i deltagarlistan är jag men det är fel länk, den kan således tas bort.
Men på Emma dom deltagare nummer 3 är jag med rätt länk, till min färdiga skylt.

Marita vs snojbi sa...

Nu finns mitt bidrag med

DeadUntilDark sa...

Vilken rolig utmaning, här kommer mitt bidrag! :) http://deaduntildarkpysslar.blogspot.se/2013/01/karlsson-skylt.html