September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

torsdag 8 november 2012

Bidrag#2



Bidrag#2 skapat av Sofie

Jag har gjort en layout av min dotter Lo till November tävlingen på månadens utmaning. 
Jag använde mig av hennes dagisfoto som vi precis fått hem. Utmaningen var att man skulle följa en skiss men också få in siffran 3 i sitt verk. Jag valde bilden på Lo eftersom hon är 3 år.
På små bilderna ser ni vart jag har försökt att få med siffran 3. Det är 3 blommor, det står Lo 3 år och det är 3 små hjärtan. Jag gillar att göra mina layouter enkla och rena inte blanda för mycket mönster, färger och material därför har jag försökt att bara använda mig av färgerna från fotografiet.

Inga kommentarer: