September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

torsdag 1 mars 2012

Mars månadsutmaning

Denna månad vill vi att ni följer denna skiss med tillhörande bilder. Du kan använda båda bilderna eller enbart en, men någon av dem måste vara med. Har du svårt att ladda hem dem,s å mailar jag, Carina, gärna dem till dig.

Det är tillåtet att vända på skissen som ni önskar. Skapa vad ni vill Alter-LO eller Kort mm, tänk dock på att bidraget ska vara nygjort och unikt för denna utmaning.

Lägg in länken till ditt blogginlägg i MR Linky här nedan så tar vi oss friheten att hämta ditt bidrag och publicera det här. Om du inte har någon blogg så maila gärna in ditt bidrag till Carina. Ditt bidrag skall vara unikt och endast för denna tävling. Tävlingen avslutas 29/3 kl 16:00.

Lycka Till!



Ett litet inspirationskort.Valde att vända på skissen. Sponsor för mars månad är härliga Phunnyface.

9 kommentarer:

ZaraLinnéa sa...

Mycket inspirerande skiss!!!

scrapparewa sa...

Vilken spännande utmaning, kul med både skiss och bilder!

Carina sa...

Roligt att du ville vara med!

Ywonne sa...

Härlig utmaning...och nu har jag länkat... Jag har tolkat ganska fritt... hoppas det inte är fööör fritt...

Ha det bra

vivis-pyssel sa...

Mycket rolig utmaning. Har länkat och hoppas att det är en okej tolkning av skissen.

Ha det bra

DesignAnnique sa...

Kul grej, som passade mig perfekt idag! Har bytt färg på bilden, för att det skulle passa bättre - hoppas det är OK.

Gunsan sa...

Jag valde att tolka endast den övre skissen, den föll mig i smaken.

Carina sa...

Tyvärr så måste även något motiv vara med.Så är reglerna denna gång!

Cath. sa...

Tack för en inspirerande skiss, nu har jag laddat upp mitt bidrag så här i sista stund!