September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

tisdag 1 november 2011

November månads utmaning



Nu är det dax för utmaningen till NOVEMBER MÅNADVi vill att ni skapar ett paket med tillhörande tag och ni har till 27/11 kl 16:00 på er att låta kreativiteten och glädjen råda. Kanske dax att slå in någon julklapp eller present och därmed inspirera andra till att göra fina paketinslagningar till jul och kalasbjudningar. Vi kommer att rösta fram en vinnare och genom lottdragning ge någon ytterliggre en chans till vinst. Allstå två vinnare denna gång.


Sponsor för november är Hobby och Hantverk.

4 kommentarer:

teolinda sa...

Nu har jag länkat

Kram

Alien Bling sa...

Nu har jag knåpat ihop ett bidrag! :D

Anna sa...

Oj, glömde nästan lämna kommentar=) Nu har jag iaf bidragit med mitt allra första bidrag - nånsin! Håller mina tummar och tår..

maritha sa...

Nu har jag länkat mitt bidrag.. En bra utmaning. Tack!