September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

fredag 28 januari 2011

Vinnare januari

Äntligen är vinnaren för januari utsedd, och det blev efter mycket vånda L8. Stort grattis L8, det är en underbar tag du har skapat, med så mycket återvunnet material.

Dock kom det in såna fyndigheter i denna utmaningen, att vi särskilt vill lyfta fram ett bidrag till, som får ett litet tröstpris av oss i teamet.

Vi vill gärna uppmärksamma Päivis LO lite extra, för fyndigheten att scrappa ramen, ett helt nytt användningsområde för ramar. Tack Päivi för ditt fyndiga och vackra alster, ett litet tröstpris kommer till dig!

Varmt GRATTIS från oss i Utmaningsbloggen; Carina, Cornelia och Linda. Tack alla som varit med och återvunnit material på era alster i januari, det har varit så roligt att se er kreativitet och påhittighet! L8 och Päivi, maila era adresser till mig, Linda,  så kommer vinsterna i brevlådan inom kort!

Ett stort tack till Pyssel och Kort med, för att ni var med och sponsrade årets första utmaning!

2 kommentarer:

Carina sa...

Stort Grattis till er båda två och till alla övriga deltagare.Ni har lämnat otroligt många och fina alster.Är "mäkta imponerad av er allihopa!
TACK!!

L8 sa...

Jippie!! Vilken härlig avslutning på en underbar helg :) Jag kom precis hem och såg att jag vunnit. En kanonrolig tävling och jag har fått massor av roliga tips under månadens gång på saker att använda när jag pysslar - ekorre som jag är...
Kram