September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

fredag 21 januari 2011

Återbruk!

Tycker att detta är en kul och inspirerande utmaning,så jag ville också försöka.Fick så äntligen min efterlängtade Cuttlebag och den kartongen som den låg i är en del av grunden till mitt kort.Här har jag nyttjat wellpappen till Tag och färdiga bokstäver som stod på kartongen.Motivet är ett urklippt från ett stämpelpaket som jag har fått.Behövde därför inte stämpla.Lite text från en urriven bok och ett gummiband

1 kommentar:

Linda Horn sa...

Wow, vad läckert Carina!!! Supersnyggt!!