September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

fredag 3 december 2010

Utmaning för December!!

Du hänger väl med på vår fantastiska December utmaning.Här gäller det att följa Milo,s underbara skiss.Priset till bästa bidrag blir en rejäl julklapp.
Här är ett inspirationsbidrag av mig.Phunny face,s härliga stämpel med barn på julbock fick pryda mitt kort.

5 kommentarer:

Christel sa...

Hej! Hittade denna roliga sida igår em och kunde inte slita mig från mitt skapande förrän kl 01.00 inatt. Kreativiteten flödade! Jag länkade 2 ggr då den första blev fel. Hoppas du hittar mitt bidrag. Jag håller tummarna och det ska bli kul att se vad alla andra har fått för ideér av skissen.
Mvh

GunBritt sa...

Hej! Det är så otroligt roligt med alla dessa utmaningar. Naturligtvis vill jag bidra i månadens utmaning. Hoppas på tur.
Önskar er alla en God Jul

Sara-SaGam sa...

Nu har jag gjort ett bidrag till decemberutmaningen. Tack för inspiration!

Piglet sa...

Nu har jag lämnat ett bidrag :) God jul!

onkis sa...

Hejsan!

Nu har jag lagt upp mitt bidrag till eran utmaning på min blogg och länkat hit till er.

Ha en underbar jul!