September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

fredag 17 december 2010

ScrapLinda presenterar sig!

Det är en stor ära att Cornelia och Carina har valt mig som sin nya medarbetare, och jag hoppas kunna leva upp till deras men även era förväntningar. Tyvärr har min presentation dröjt lite, men nu kommer den äntligen.

Jag heter Linda, och kallar mig alltså för ScrapLinda på forum och i blogvärlden. Gift med Marcus, tillsammans har vi två underbara barn, Lucas 12 år och Leia 2,5 år. Vi bor i bostadsrätt i Linköping, och det trivs vi ganska bra med. Jag är sjukpensionär sen några år tillbaka, och tillbringar dagarna med scrapping, surfande och så gosande med våra två chihuahuahanar så klart.

Vad har jag för stil? Jaa, jag gör väldigt mycket olika när jag scrappar, men favoriten är vintage. Jag scrappar rena LO:s, gör kort med stämpelmotiv men det jag helst gör är alter. Älskar speciellt när man kan altra en nyttopryl, eller altra en gåva att ge bort till vänner och bekanta.

Det ska bli mycket spännande att få inspirera här i bloggen, lite kul historia är att jag vann Månadens Utmanings första utlottning runt juletid förra året! Aldrig jag trodde då att jag skulle ingå i teamet så här ett år senare!

Nu önskar jag er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

/Mvh ScrapLinda

2 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Gratulerer :o) Du lager så mye fint, så de er heldige som har fått med seg deg i teamet !

Klem, Gry-Heidi :)

Linapyssel sa...

Grattis Linda till ditt nya roliga uppdrag!!! Det ska bli jätte roligt tt se vad du skapar och inspirerar med här!!!
kram och lycka till!
lina