September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

tisdag 6 juli 2010

Juli Utmaning


Du hänger väl med i vår Färgutmaning

7 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Jag har för första gången försökt altra något, det var himla skoj. :)

Carina sa...

Kul att du tyckte det och bra blev det dessutom.Så fortsätt du och Altra på.

Ha,det gott!

Pillan sa...

Jag är ny scrappare sedan ca ett halvår och det är allra första gången jag dessutom altrat något... Det kommer jag alldeles säkert att göra om!! Bra med återvinning, sånt gillar jag! :-)
Jag länkar här igen...
http://pillan-pillan.blogspot.com/2010/07/manadens-utmaning.html

Tussling sa...

Är ny på scrapbooking så jag har inte alltför mycket att välja på i min lilla låda, men ett gult papper och lite dekorationer i rätt färger hittade jag. En enkel grej men kul att vara med i utmaningen i alla fall.

♥ Nina ♥ sa...

Postat min länk här uppe hos mr Linky =)

Millas blogg sa...

Nu har även jag skapat/altrat till månadens utmaning och postat den under linky.

L8 sa...

Nu har jag postat min länk hos Mr Linky. Er utmaning inspirerade mig att göra en present till lunchen vi blev bjudna på imorgon :) Tack!