September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

lördag 13 mars 2010

Hallååååå?! Askar är väl kul?!!

Jag är lite förvånad över att inget endaste litet bidrag har kommit in till mars månads utmaning? Askar är väl jättekul?!!!

Här har jag gjort en variant, som iallafall ser ut som en ask...


... tills man tar av locket. Då blir den ett slags fotoalbum.


Det här har jag gjort till min systerson i födelsedagspresent. Han var här på sitt sportlov och bilderna är från den veckan.


Han byggde snökoja...



... och åkte skidor!
Bland annat.
Kom igen! Nu vill vi se DIN ask!

6 kommentarer:

bili sa...

Jag tänker än så länge, men räknar med att lämna ett bidrag senast 27 mars :)

Pippin sa...

Askar är jättekul, Cornelia! Nu ska vi inte stressa så mycket. Det kommer nog några bidrag, än finns det tid kvar. Ska bara fundera färdigt hur det ska bli.
Kram

Cornelia sa...

Så där, ja. Tack för era svar, jag ska inte stressa er... sorry! Njut av solen istället, den är härlig! Och ja, visst finns det gott om tid kvar, jag är ju bara så nyfiken på vad ni ska hitta på!! *S*

La Vikinga sa...

Jag har gjort askar och fotat dem men funderar som bäst ut vad jag ska lägga i dem men jag kan ju i och för sig fixa upp fotona och skicka in utan innehåll...

La Vikinga

Carina sa...

Du är magnific på askar och alla sorters vikningar.
Jättefin!

Prickan sa...

OJ vilken UNDERBAR ask och vilken rolig idé med fotoinnehållet. En sån ask måste jag försöka göra någongång :-)
Jag har en ask klar, ska fota den bara ... min första ask ...
Ha det bäst :-)