September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

måndag 1 mars 2010

Månadens utmaning

Den här gången är det jag Camilla som håller i månadens tävling.
Eftersom jag själv älskar att vika askar så vill jag ju gärna se era askar=).


Månadens utmaning blir alltså att vika en ask eller presentpåse.


Det ska vara ett nygjort alster för just den här tävlingen.


Ni har till den 27 mars på er att maila in erat bidrag till mig på
Lägg ut erat alster i er blogg och länka till oss.

har ni använt någon mall ifrån internet så länka gärna dit från er blogg.


Månadens inspiratörer är:





Månadens sponsor är:



Lycka till!

3 kommentarer:

La Vikinga sa...

Jag har gjort askar!

Och så har jag lagt dem i mn blogg, kolla här:

http://lavikingascrapp.blogspot.com/2010/03/askar.html

M v h,

La Vikinga (Charlotta)

Lenas kort sa...

Jeg har laget en trekant boks til denne utmaningen.Har også laget en tutorial på
den :-) Boksen min finner du her

Uzaan sa...

Då har jag hunnit klart med mitt bidrag med. Här finns det http://uzaan.blogspot.com/2010/03/manadens-utmaning-ju-som-vanligt-en.html