September Utmaning

Välkomna tillbaka och hoppas och tror att sommaren varit till belåtenhet.
Nu startar vi igen med en ny utmaning som går i

HÖSTENS TECKEN

Låt dig inspireras av denna bild tex färg-former-motiv mm och skapa vad du själv önskar.
Allt från kort till alter.
Ditt bidrag vill vi gärna se senast 22/9 kl 21:00
och vi kommer att publisera det här i tävlingsbloggen.

Vi kommer som vanligt att rösta fram det vinnande bidraget som får ta del av
VILDA STAMPS stämpelmotiv.

LYCKA TILL!

fredag 1 januari 2010

Vår första VINNARE är utsedd!!!

Med hjälp av slumpgeneratorn på random.org drog jag vinnaren i vår första utlottning. Det blev...


LINDA HORN!!!!

STORT GRATTIS till dej! Maila din adress till cornelia@raggsocka.se så kommer din vinst på posten!

6 kommentarer:

Linda Horn sa...

Tjoho!!!!!! Nog femte gången jag går in idag, inte trodde jag heller...... men jag vann!!!! Jippie!!! Har mailat min adress, ska bli såååå spånnande att se vad som trillar in!!!

Nu ska jag skapa undan lite, så jag kan sätta tänderna i första utmaningen!!

Kram ScrapLinda, som dansar runt av lycka - vilken start på 2010!!!

Linda Horn sa...

Hmmmmm..... går inte klockan lite fel.....?? Min dator visar 16.26......?
/ScrapLinda

Carina sa...

Grattis!!

Linapyssel sa...

STORT GRATTIS Linda!!!!! Vi är små turgummor tror jag!!!
Kram Linapyssel

Ica sa...

vad var det för tävling ?? Grattis :d

Carina sa...

Svar till Ica.
Vinstchansen ligger i inlägget God Jul och vinnaren är dragen ur kommentarsinläggen.